خدمات منتورینگ و مشاوره برای مهاجرت و اپلای 2024

حتماً شما نیز در طی سال‌های اخیر اصطلاحاتی مانند کوچینگ و منتورینگ را بسیار شنیده اید؛ به خصوص اگر متقاضی مهاجرت هستید، باید با این واژه ها آشنایی کلی پیدا کرده باشید. برای رسیدن به یک موقعیت شغلی ایده آل یا تحصیل در یک دانشگاه معتبر، نمی‌توان اهمیت منتورینگ را نادیده گرفت. ما در این مطلب قصد داریم بیشتر به موضوع خدمات منتورینگ بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با اپلاییکا همراه باشید.

فهرست مطالب

منظور از خدمات منتورینگ چیست؟

هدف از ارائه خدمات منتورینگ اپلای، مشاوره، نظارت و پشتیبانی از دانشجویانی است که تصمیم دارند خود شخصاً برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنند. استفاده از خدمات منتورینگ کمک می‌کند که آزمون و خطاهای مختلف رو کاهش داده و شانس خود را برای دریافت پذیرش افزایش دهید. همچنین استفاده از این دست خدمات موجب صرفه جویی در هزینه و وقت شما می‌شود.

منتور به شخصی گفته می‌شود که تجربه و دانش بیشتری در حوزه مربوطه دارد و در تمامی مراحل پروسه مهاجرت، پشتیبانی همه جانبه‌ای به شما ارائه می‌کند. منتور در طی جلسات خود شرایط شما را بررسی کرده و در راستای بهبود موقعیتتان مشاوره می‌دهد.

در خدمات منتورینگ مهاجرت، تمامی مدارک موردنیاز تهیه شده و پشتیبانی لازم برای اخذ پذیرش انجام خواهد شد. پروسه دریافت پذیرش تحصیلی می‌تواند پیچیده باشد و به همین دلیل نیاز به یک راهنمایی مستمر دارید. با دریافت خدمات منتورینگ، ضمن استفاده از دانش و تجربه افراد آگاه در این زمینه، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید.

خدمات منتورینگ اپلاییکا

خدمات منتورینگ چه مواردی را شامل می‌شود؟

آموزش روش های متعدد برای اپلای دکتری

آموزش مکاتبه تخصصی با اساتید

آموزش پوزیشن‌یابی در تمامی منابع موجود

بررسی پوزیشن‌ها بر اساس درصد همخوانی با بک‌گراند شما و انجام اقداماتی متفاوت بر اساس هر پوزیشن

آموزش اپلای و مکاتبات فالواپ به صورت تاثیرگذار و متناسب با هر پوزیشن

آموزش مکاتبه با اساتید سوپروایزر پوزیشن

نحوه آماده‌سازی مدارک و نیز اختصاصی کردن آنها متناسب با هر پوزیشن

آماده شدن برای جلسه مصاحبه و ماک اینترویو

مزایای دریافت خدمات منتورینگ

چنانچه تمایل دارید برای طی کردن پروسه اخذ پذیرش و مهاجرت تحصیلی خود از کارشناسان حرفه‌ای و متخصص در امور مهاجرتی کمک بگیرید، کافی است برای دریافت خدمات منتورینگ در این لینک ثبت نام کنید. کارشناسان مجموعه اپلاییکا در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و توضیحات لازم را در این خصوص به شما ارائه می‌کنند.

بهترین زمان برای استفاده از خدمات منتورینگ

چنانچه تصمیم دارید برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌های خارج از کشور بروید، می‌توانید برای افزایش آگاهی، تهیه مدارک موردنیاز و شروع پروسه مهاجرت تحصیلی، از خدمات منتورینگ استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب نتیجه بهتر، قبل از دریافت پذیرش از دانشگاه مدنظرتان برای دریافت خدمات نام برده اقدام کنید تا در زمان گردآوری مدارک و مکاتبه با اساتید، منتورها در کنار شما باشند.

دریافت مشاوره کامل کمک می‌کند بتوانید از بهترین دانشگاه‌های سراسر جهان پذیرش دریافت کنید و به هدف خود نزدیک‌تر شوید. یک مشاور خوب می‌تواند بهترین مسیر مهاجرتی را بر اساس شرایط شما انتخاب کند. همچنین یک فرد آگاه به امور مهاجرت کمک می‌کند بر اساس نیازهایی که دارید، بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

نقش خدمات منتورینگ و مشاوره در پیشرفت متقاضی

خدمات منتورینگ مهاجرت شما را با تمامی تکنیک‌های لازم در این مسیر آشنا می‌کند. در نتیجه شما شیوه یافتن پروگرم متناسب با رزومه خود را فرا گرفته و می‌توانید با ارائه توانایی‌های خود به اساتید مربوطه، مدارک موردنیاز را آماده کرده و برای رسیدن به هدف خود با چالش کمتری مواجه شوید. زمانی که برای مهاجرت اقدام می‌کنید، پرونده مهاجرتی شما به پیگیری‌هایی نیاز دارد که دریافت خدمات منتورینگ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

تفاوت منتورینگ و کوچینگ

بسیاری از متقاضیان این سوال را دارند که تفاوت منتورینگ و کوچینگ در چیست؟ در منتورینگ فردی کم تجربه‌تر در کنار مشاور یا همان منتور قرار می‌گیرد تا از دانش و تجربه وی استفاده کرده و مهارت‌ها وآگاهی خود را در حوزه مربوطه افزایش دهد. در کوچینگ یک مربی با متقاضی همراه شده و بر بهبود عملکرد آن کار می‌کند. در نگاه اول این دو اصطلاح بسیار به هم شبیه هستند اما در حقیقت تفاوت‌های خاصی میان آن‌ها دیده می‌شود.

در منتورینگ، دانش و مهارت لازم در یک رابطه بلند مدت به شخص منتقل می‌گردد اما کوچینگ یک رابطه کوتاه مدت است. منتورینگ دارای عملکرد توسعه‌ای است و نیاز به طراحی دارد اما کوچینگ عملکرد اجرایی داشته و به طراحی نیازی ندارد. منتور در مواقع نیاز برای حل مسئله وارد عمل می‌شود اما مربی یا همان کوچ طرز تهیه رسیدن به راه حل را به شما آموزش می‌دهد تا خود مشکلاتتان را حل کنید؛ به بیان دیگر «منتور به شما ماهی می‌دهد و کوچ به شما ماهیگیری یاد می‌دهد».

سخن پایانی…

یکی از اهداف اپلاییکا این است که راهکارهای موثری را متناسب با نیازها و شرایط متقاضیان ارائه کند. پکیج خدمات منتورینگ اپلاییکا مناسب افرادی است که تصمیم گرفته‌اند خود برای طی کردن پروسه مهاجرت تحصیلی اقدام کنند و در این خصوص نیاز به دریافت مشاوره دارند. شما با دریافت این دسته از خدمات می‌توانید آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه پذیرش تحصیلی و اپلای کردن دریافت کنید. کافی است در این لینک ثبت نام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

منتورینگ به ارتباط بین دو شخص گفته می‌شود که یکی از آن‌ها دارای تجربه، مهارت و دانش کافی در خصوص حوزه مربوطه بوده که با گذشت زمان تمامی اطلاعات لازم را به نفر دوم آموزش می‌دهد. در خدمات منتورینگ تمامی تکنیک‌ها و مراحل پروسه مهاجرت تحصیلی توسط مشاور به متقاضی ارائه می‌شود.

دانشجویانی که قصد دارند شخصاً برای پذیرش تحصیلی اقدام کنند، می‌توانند با دریافت خدمات منتورینگ اپلای، این مسیر را با کمترین اشتباه و خطای احتمالی طی کرده و مسیر تحصیلی خود را با نتیجه‌ای مطلوب به سرانجام برسانند. همچنین متقاضیانی که در انتخاب مسیر درست مهاجرت تحصیل خود دچار تردید هستند، استفاده از خدمات منتورینگ پیشنهاد می‌شود.

خدمات منتورینگ شامل آموزش تخصصی، آماده‌سازی مدارک لازم و برگزاری جلسات مشاوره و منتورینگ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *