مهاجرت به انگلستان 2024 | بهترین روش ها + هزینه

مهاجرت به انگلستان 2024 | بهترین روش ها + هزینه

فهرست مطالب

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به دنبال مهاجرت به انگلستان هستند؛ کشوری زیبا، با کیفیت بالای زندگی و اقتصادی پایدار. مجموعه اپلاییکا با تکیه بر تجربیات بالای متخصصان و مشاوران مهاجرت، بهترین و مناسب‌ترین برنامه را برای مهاجرت به انگلستان پیشنهاد می‌کند و سردم‌دار سرویس‌های این مجموعه مهاجرت تحصیلی به انگلستان است.

انواع روش‌های مهاجرتی به انگلستان

انواع روش‌های مهاجرتی به انگلستان

مسیرها و برنامه‌های بسیاری برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد؛ ویزاهایی که می‌تواند به اقامت دائم منجر شود یا ویزاهای موقت. به طور کلی ویزاهای انگلستان به ویزای تجاری، ویزاهای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای خانوادگی و ویزای توریستی تقسیم می‌شود و هر کدام هدف و برنامه متفاوتی را در پیش می‌گیرد.

راه اصلی مهاجرت به انگلستان و دریافت اقامت در انگلستان شامل درخواست یکی از این ویزاهای بلند مدت و در نهایت درخواست برای اقامت دائم است.

توجه به این نکته مهم است که همه ویزاهای انگلستان به شما اجازه نمی‌دهند برای اقامت دائم درخواست دهید. برای مثال، ویزای بازدیدکننده یا ویزای موقت معمولاً مسیرهای واجد شرایطی برای اقامت نیستند.

مراحل دریافت ویزای انگلستان

مراحل دریافت ویزای انگلستان

برای مهاجرت به انگلستان ابتدا باید ویزای واجد شرایط را از دولت انگلستان دریافت کنید.

اینکه چه ویزایی می خواهید درخواست دهید به شدت به شرایط شخصی، نیازها و شایستگی شما بستگی دارد. برای پذیرفته شدن درخواست شما ضروری است که تمام نیازها و مدارک واجد شرایط بودن مسیر انتخابی خود را داشته باشید.

در زیر یک راهنمای گام به گام اساسی در مورد نحوه مهاجرت به انگلستان را آوردیم. از اولین تا آخرین مرحله:

  • اول لازم است شرایط خود را بدانید و متوجه شوید واجد شرایط چه نوع ویزایی هستید؛ تحصیلی، کاری، خانوادگی، تجاری یا توریستی و بعد از آن یک به یک مدارک مورد نظر را جمع‌آوری کنید.
  • مدارک مورد نیاز خود را جمع آوری کنید و از طریق وب سایت دولت بریتانیا برای مسیر انتخابی خود درخواست دهید.
  • هویت خود را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست ثابت کنید.
  • هزینه درخواست ویزا را بپردازید و درخواست ویزای خود را ارسال کنید.
  • ممکن است برای دریافت ویزا و مراحل پایانی نیاز به بیومتریک یا همان انگشت‌نگاری داشته باشید.
  • منتظر بمانید تا جواب درخواست شما ارسال شود.
  • اگر درخواست شما رد شد، بهتر است برای ارسال مجدد و استفاده از کمک یک مشاور مهاجرتی برای تجدید نظر مجدد درخواست دهید.
  • اگر درخواست شما تایید شد، برای آماده سازی و سفر به انگلستان آماده شود و تدارکات محل اقامت خود را آغاز کنید.

مدارک مهاجرت به انگلستان

از مهم ترین کارها برای مهاجرت به انگلستان، تهیه کردن مدارک لازم است و هر گونه نقص در مدارک، فرآیند رسیدگی به پرونده شما با تاخیر روبرو می‌شود همچنین اگر مدارک ناقص و جعلی باشند، ممکن است درخواست ویزای شما رد شود.

مدارکی که برای مهاجرت به انگلستان نیاز هستند، بر اساس روش مهاجرت به انگلستان تعیین می شود اما لیست کلی این مدارک به شرح زیر می باشند :

  • ارائه پاسپورت که به مدت حداقل ۶ ماه معتبر باشد
  • نامه تمکن مالی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدرک زبان
  • گواهی های پزشکی
  • مدارک ازدواج یا طلاق
  • سوابق تحصیلی یا کاری
  • ارائه بیمه معتبر

هزینه ویزای انگلستان چقدر است؟

برای مهاجرت به انگستان نیاز است در ابتدا ویزا تهیه کنید و هزینه ویزای انگلستان بر اساس نوع ویزا تعیین می شود و متقاضیان برای دریافت این ویزا نیاز است مبلغی را جهت بررسی به دولت انگلستان پرداخت کنند:

  • ویزای کار انگلستان: ۶۲۵ پوند
  • ویزای سرمایه گذاری انگلستان: ۱۶۳۸ پوند
  • ویزای استارتاپ انگلستان: ۳۷۸ پوند
  • ویزای دانش‌آموزی انگلستان: ۳۶۳ پوند
  • ویزای دانشجویی انگلستان: ۳۶۳ پوند
  • ویزای توریستی انگلستان: ۱۰۰ پوند
  • ویزای ازدواج + فامیلی انگلستان: ۱۵۳۸ پوند 

اقامت دائم انگلستان

با توجه به اینکه کشور انگلستان یک کشور قدرتمند در دنیا شناخته شده است به همین دلیل اغلب افرادی که مهاجرت به انگلستان را انتخاب می‌کنند در نهایت دوست دارند از طریق اخذ اقامت دائم انگلستان به عنوان یک شهروند در این کشور زندگی نمایند. روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت، پس از مهاجرت به انگلستان وجود دارد. برای مثال سرمایه‌گذاری، اقامت دائم انگلستان از طریق کسب و کار، تحصیل، ازدواج و پناهندگی متداول‌ترین روش‌هایی هستند که این امکان را فراهم می‌کنند شما برای همیشه بتوانید اقامت کشور انگلستان را به دست بیاورید.

ویزای تجاری انگلستان

اگر می خواهید برای مهاجرت به انگلستان اقدام کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید، می توانید با استفاده از یکی از ویزای تجاری انگلستان این کار را انجام دهید و با راه‌اندازی یک کسب و کار به انگلستان مهاجرت کنید.

این ویزاها اغلب به سرمایه گذاری مالی قابل توجه یا یک طرح تجاری یا پروژه سرمایه گذاری موجود نیاز دارند.

ویزای مبتکر انگلستان چیست؟

ویزای مبتکر مهاجرت به انگلستان چیست؟ این ویزا برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند یک کسب‌ و کار نوآورانه در انگستان راه‌اندازی کنند.

چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان هستند؟

الزامات دریافت ویزای مبتکر برای مهاجرت به انگلستان چیست؟ ایده کسب و کار شما باید توسط یک نهاد یا سازمان تایید شده قبول شود. ایده‌ای نوآورانه، قابل اجرا و مقیاس پدیر و البته نیاز است حداقل ۵۰ هزار پوند برای سرمایه‌گذاری در دسترس داشته باشید. در صورت تایید، می توانید سه سال در بریتانیا بمانید. اگر زمانی که ویزای Innovator به انگلستان آمده اید، یا اگر از ویزا دیگری در مهاجرت به انگلستان به این ویزا تغییر داده اید، این می تواند برای سه سال دیگر تمدید شود.

هزینه ویزای مبتکر انگلستان چقدر است؟

برای بررسی هزینه‌ها دو سناریو وجود دارد؛ اگر به انگلستان سفر کرده‌اید تا شرایط را بسنجید و می‌خواهید همان‌جا درخواست بدهید و پروسه مهاجرت به انگلستان را سریع آغاز کنید، حدود ۱۲۰۰ پوند باید هزینه پرداخت کنید و در صورتی که خارج از بریتانیا هستید حدود ۱۰۰۰ پوند هزینه بررسی درخواست شما می‌شود.

ویزای استارت‌آپ انگلستان

افرادی که برای این ویزا درخواست می‌دهند، قصد دارند یک کسب و کار نوآورانه که با تجارت‌های موجود در کشور متفاوت است را در انگلستان ایجاد کنند و شرایط مهاجرت به انگلستان را به دست آورند.

برای دریافت این ویزا نیاز است واجد شرایط باشید و از شرایط مورد نیاز می‌تواند به دریافت یک تاییدیه از سازمان‌ها  یا نهاد‌های مورد تایید انگلستان، مدرک زبان و تمکن مالی اشاره کرده.

برای اینکه ویزای استارت‌آپ انگلستان توسط دولت انگلستان بررسی شود، نیاز است هزینه بپردازید و اگر خارج از بریتانیا هستید ۳۷۸ پوند باید پرداخت کنید و اگر با ویزای دیگری در انگلستان حضور دارید و می‌خواهید نوع ویزای اقامت خود را تغییر دهید هزینه ۵۰۸ پوندی را باید بپردازید.

زمانی که ویزای استارتاپ انگلستان را دریافت کردید، پروسه مهاجرت شما به انگلستان تکمیل شده است و  به مدت دو سال اجازه دارید در انگلستان بماند و در نظر داشته باشید که این ویزا قابل تمدید نیست اما اگر واجد شرایط باشید می‌توانید ویزای استارت‌آپ را به ویزای مبتکر انگلستان تغییر دهید.

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان (Skilled Worker) راه اصلی و محبوب مهاجرت به انگلستان است. این ویزا به چند دسته تقسیم می‌شود که در ادامه جزییات آن را آورده‌ایم

ویزای کار ماهر انگلستان

این ویزا چیست؟ ویزای کار انگلستان  به افراد (از جمله کارگران اتحادیه اروپا) اجازه کار در این کشور را برای متقاضیان فراهم می‌کند

چه الزاماتی دارد؟ شما معمولاً باید ۷۰ امتیاز را در سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز داشته باشید که حداقل حقوق، شرایط مالی و زبان انگلیسی شامل آن می‌شود. شما همچنین باید یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط از یک حامی تایید شده توسط وزارت خانه داشته باشید.

هزینه بررسی ویزای کار برای مهاجرت انگلستان چقدر است؟ هزینه درخواست ویزای انگلستان بسته به شرایط شما بین ۶۲۵ پوند تا ۱۴۲۳ پوند است. شما همچنین باید هزینه بیمه مراقبت‌های بهداشتی مهاجرت (سالانه ۶۲۴ پوند) را بپردازید.

چه مدت می توانید بمانید؟ در صورت تایید، می‌توانید تا ۵ سال در بریتانیا بمانید، پس از آن می‌توانید آن را تمدید کنید یا برای اقامت دائم درخواست دهید.

ویزای کادر درمان انگلستان

ویزای کادر درمان انگلستان (Health and Care Worker) مخصوص برای متقاضیانی است که می‌خواهند برای NHS، یا در مراقبت‌های اجتماعی بزرگسالان به انگلستان مهاجرت  و کار کنند.

چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای کادر درمان انگلستان هستند؟ شما باید یک متخصص بهداشت یا مراقبت اجتماعی بزرگسالان واجد شرایط با یک پیشنهاد شغلی معتبر در انگلستان باشید. شما همچنین باید حداقل حقوق و شرایط زبان انگلیسی را داشته باشید.

چه مدت می توانید با ویزای کادر درمان انگلستان در این کشور بمانید؟ در صورت تایید، می‌توانید تا ۵ سال در بریتانیا بمانید، پس از آن می‌توانید آن را تمدید کنید یا برای اقامت دائم درخواست دهید.

سایر ویزاهای کاری انگلستان

علاوه بر ویزای کار انگلستان و ویزای کادر درمان، طیف وسیعی از ویزاهای کاری و تجاری دیگر نیز وجود دارد که به شما امکان مهاجرت طولانی مدت به انگلستان را می دهد.

ویزای ورزشی بین المللی

ویزای بین المللی ورزشکار یک ویزای کاری است که به طور خاص برای ورزشکاران نخبه بین المللی یا مربیان واجد شرایط است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که پس از مهاجرت بتوانند در انگلستان زندگی و کار کنند.

برای دریافت این ویزا شما باید یک ورزشکار نخبه بین المللی یا مربی واجد شرایط باشید. شما همچنین باید گواهی نامه معتبر حمایت مالی برای شغل خود در بریتانیا داشته باشید و حداقل الزامات زبان انگلیسی و مالی را داشته باشید.

با این ویزا می‌توانید حداکثر تا ۳ سال در انگلستان زندگی کنید و اگر بعد از ۳ سال هنوز واجد شرایط بودید، می‌توانید این ویزا را تمدید کنید و پس از ۵ سال برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید.

ویزای T2  انگلستان چیست؟

این برنامه مهاجرتی برای افراد خارج از کشور است که شغل واجد شرایطی در یک جامعه مذهبی در انگلستان به آنها پیشنهاد شده است.

برای دریافت این ویزا  شما باید یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در یک جامعه مذهبی در انگلستان را داشته باشید، مانند وزیر دین، مبلغ مذهبی، یا عضو یک مذهبی یا مذهبی. شما همچنین باید گواهی‌نامه معتبر حمایت مالی برای شغل خود در انگلستان داشته باشید و حداقل الزامات زبان انگلیسی و مالی را داشته باشید.

شما می توانید تا سه سال و یک ماه یا مدت زمان ذکر شده در گواهی حمایت به اضافه ۱۴ روز در بریتانیا بمانید، هر کدام کوتاهتر باشد. با این حال، اگر واجد شرایط هستید، می توانید این ویزا را بیش از این زمان تمدید کنید. پس از ۵ سال، می توانید برای اقامت نامحدود درخواست دهید.

ویزای نیروی کار انگلستان

این ویزا چیست؟ ویزای نیروی کار انگلستان ((Scale-up Worker برای کارگرانی است که قصد مهاجرت به انگلستان دارند  و می
 خواهند برای یک تجارت در حال رشد در انگلستان کار کنند.

برای دریافت این ویزا  شما باید یک پیشنهاد شغلی تایید شده از یک کسب و کار تایید شده با رشد سریع داشته باشید. شغل شما همچنین باید در لیست مشاغل واجد شرایط باشد و حداقل حقوق لازم را داشته باشد.

با دریافت این ویزا می‌توانید تا ۲ سال در بریتانیا زندگی و کار کنید و بعد از آن با داشتن شرایط مورد نیاز تا سه سال دیگر می‌توانید آن را تمدید کنید و بعد از ۵ سال برای دریافت اقامت دائم انگلستان درخواست دهید.

ویزای استعدادهای جهانی انگلسان

ویزای استعدادهای جهانی به رهبران دانشگاهی یا تحقیقاتی، هنر و فرهنگ و فناوری دیجیتال اجازه می‌دهد ضمن زندگی در انگلستان در این کشور کار کنند در واقع این یکی از راه‌های مهاجرت به انگلستان برای هنرمندان افراد نخبه و محقق به شمار می‌رود

برای دریافت این ویزا نیاز است که تاییدیه‌ای از یک نهاد تایید کننده معتبر داشته باشید که شما یک رهبر یا یک رهبر بالقوه در حوزه کاری خود هستید. از طرف دیگر، اگر جایزه معتبر بین المللی را برنده شده باشید، می توانید درخواست دهید.

شما می توانید هر بار تا ۵ سال در بریتانیا بمانید و پس از آن می‌توانید ویزای خود را تمدید کنید. با این ویزا می‌توانید برای اقامت دائم پس از ۳ یا ۵ سال درخواست دهید.

ویزاهای خانوادگی انگلستان به چند دسته تقسیم می شوند؟

اگر یکی از اعضای خانواده واجد شرایط دارید که شهروند بریتانیا یا فردی با وضعیت اقامت در بریتانیا است، ممکن است واجد شرایط ویزای  یا همان مهاجرت خانوادگی به انگلستان باشید.

در ادامه ویزاهایی که متقاضیانی که با ساکنان واجد شرایط بریتانیا مرتبط هستند یا در رابطه با آنها هستند، اجازه می‌دهد بیایند و در درازمدت در بریتانیا زندگی کنند را مرور می‌کنیم.  طیف وسیعی از ویزاهای خانوادگی وجود دارد که هر کدام معیارهای خاص خود را برای واجد شرایط بودن دارد.

ویزای ازدواج انگلستان

ویزای ازدواج انگلستان به همسران شهروندان بریتانیا یا افرادی که دارای وضعیت اقامتی در بریتانیا هستند اجازه مهاجرت و زندگی در این کشور داده می‌شود.

برای دریافت این ویزا شما باید با یک شهروند بریتانیایی یا شخصی که وضعیت اقامتی در انگلستان دارد، در یک رابطه واقعی و معیشتی قرار گرفته و قصد زندگی با آنها در انگلستان را داشته باشید. شما همچنین باید طیف وسیعی از الزامات مالی، زبان انگلیسی، محل اقامت و روابط را برآورده کنید.

با این ویزا می‌توانید 2 سال و 9 ماه اولیه، اگرچه این مدت می تواند برای 2 سال و 6 ماه دیگر تمدید شود. پس از 5 سال، می توانید برای اقامت نامحدود درخواست دهید.

ویزای نامزدی انگلستان

ویزای نامزدی انگلستان یا مهاجرت از طریق ازدواج به انگلستان برای زوج هایی است که می‌خواهند ازدواج کنند یا وارد یک شراکت مدنی شوند تا پس از آن با ویزای همسر در انگلستان اقامت کنند.

شما باید با یک شهروند بریتانیایی یا شخصی که دارای وضعیت مستقر در انگلستان است، در یک رابطه واقعی و زنده باشید و قصد ازدواج یا شراکت مدنی با آنها را در انگلستان داشته باشید.

ویزای نامزد به شما این امکان را می دهد که تا 6 ماه در بریتانیا بمانید و در این مدت از شما انتظار می رود که با شریک زندگی خود ازدواج کنید یا وارد یک شراکت مدنی شوید. پس از آن، می توانید برای ویزای همسر اقدام کنید.

انواع ویزای خانوادگی انگلستان

علاوه بر ویزای خانوادگی که قبلاً در این بخش ذکر شد، انواع ویزای خانوادگی نیز برای پیوندهای مختلف خانوادگی وجود دارد. این موارد شامل موارد زیر است:

  • ویزای والدین
  • ویزای کودک
  • ویزای بستگان وابسته به بزرگسالان

اکثر انواع ویزای خانوادگی دارای شبکه مالی مشابه انگلیسی هستندالزامات معیار و رابطه تمامی ویزاهای خانوادگی نیز به شما امکان اقامت دائم در بریتانیا را می دهد.

مهاجرت تحصیلی انگلستان

اگرچه ویزای دانشجویی و مهاجرت تحصیلی به انگلستان مسیر مستقیمی برای اقامت دائم در بریتانیا نیست، اما مهاجرت دانشجویی همچنان یکی از محبوب‌ترین دسته‌های ویزا و مهاجرت به انگلستان است و سالانه صدها هزار نفر برای تحصیل به انگلستان می‌آیند. ویزای تحصیلی انگلستان به دو دسته ویزای دانش‌آموزی و ویزای دانشجویی انگلیس تقیم می‌شود که هر کدام معیار‌ها و شرایط خاص خودش را دارد.

ویزای دانش‌آموزی انگلستان

ویزای دانش‌آموزی یکی از زیرشاخه‌های مهاجرت تحصیلی به انگلستان است. با دریافت این ویزا این به افراد اجازه می‌دهد تا با مهاجرت به انگستان، در دوره های ارائه شده توسط یک حامی مورد تایید وزارت کشور ثبت نام کنند.

برای کامل کردن این برنامه مهاجرتی به انگلستان نیاز است از طرف یک حامی تایید شده توسط وزارت خانه به شما محل در یک دوره تحصیلی پیشنهاد شده باشد. شما همچنین باید حداقل شرایط مالی و زبان انگلیسی را داشته باشید. اگر 16 یا 17 ساله هستید، برای درخواست به رضایت والدین خود نیاز دارید.

اگر دوره شما سطح مدرک باشد، می توانید تا 5 سال بمانید. اگر زیر سطح مدرک باشد، این 2 سال خواهد بود. ممکن است بتوانید ویزای خود را در صورت لزوم تمدید کنید یا برای ویزای فارغ التحصیلی اقدام کنید.

ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیل انگلستان به شما این امکان را می دهد که با مهاجرت تحصلیی به انگلستان و پس از گذراندن دوره تحصیلی در انگلستان به مدت ۲ یا ۳ سال در انگلستان بمانید. شما می توانید بدون اکثر محدودیت‌ها در بریتانیا کار کنید.

شما در حال حاضر باید با ویزای دانشجویی در انگلستان باشید و مدرک لیسانس، مدرک فوق لیسانس یا سایر دوره های واجد شرایط را در انگلستان با موفقیت گذرانده باشید.

اگر مدرک دکترا یا دکترا را تکمیل کرده باشید، ویزای فارغ التحصیلی 3 سال طول خواهد کشید. سایر دوره ها 2 سال به طول می‌انجامد. شما نمی ‌وانید این ویزا را تمدید کنید، اگرچه اگر می خواهید پروسه مهاجرت به انگستان را ادامه دهید و  در بریتانیا بمانید، ممکن است بتوانید برای ویزای دیگری درخواست دهید.

برای اینکه بدانید واجد شرایط تحصیل در انگلستان هستید، از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات تماس خود را ثبت کنید تا همکاران ما در بخش مهاجرت تحصیلی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ویزاهای موقت انگلستان را بشناسید

اگرچه در بیشتر موارد نمی‌توان از ویزای موقت به عنوان راهی برای مهاجرت و اقامت دائم در انگلستان استفاده کرد، اما در برخی موارد ممکن است.در زیر برخی از رایج ترین ویزای کار موقت در بریتانیا آورده شده است.

  • ویزای Charity Worker: برای افرادی که مایل به انجام کار داوطلبانه بدون مزد برای یک موسسه خیریه هستند
  • ویزای Creative Worker: برای افرادی که به آنها پیشنهاد کار در انگلستان به عنوان کارگر خلاق داده شده است
  • ویزای مبادله مجاز دولتی: برای کسانی که می خواهند برای تجربه کاری کوتاه مدت به انگلستان بیایند، تحقیق یا کمک هزینه تحصیلی انجام دهند. متقاضیان باید اسپانسر داشته باشند
  • ویزای توافقنامه بین المللی: این ویزا برای کسانی است که به منظور کار موقت تحت پوشش قوانین یا معاهده بین المللی به انگلستان می آیند.
  • ویزای کارگر مذهبی: مددکاران مذهبی کسانی هستند که مایل به انجام کارهای مذهبی در نقش غیر شبانی یا نظم مذهبی هستند.
  • ویزای کارگر فصلی Seasonal Worker: برای افرادی که کارهای کشاورزی فصلی موقت را انجام می دهند

ویزای توریستی  انگلستان

ویزای بازدید کننده به اتباع مورد نیاز ویزا این امکان را می دهد که به طور موقت به انگلستان بیایند و دوستان و خانواده خود را ببینند، در گردشگری شرکت کنند یا دوره های تحصیلی کوتاه مدت را بگذرانند. این ویزا مناسب مهاجرت به انگلستان نیست.

برنامه های شما در بریتانیا باید طبق قوانین استاندارد بازدیدکننده مجاز باشد. همچنین باید در پایان سفر خود بریتانیا را ترک کنید و ثابت کنید که می توانید از نظر مالی خود را حمایت کنید.

شما می توانید تا 6 ماه با این ویزا در انگلستان حضور داشته باشید.

ویزای طرح تحرک جوانان انگلستان

ویزای طرح تحرک جوانان انگلستان Youth Mobility Scheme به جوانان واجد شرایط اجازه می دهد تا به طور موقت در انگلستان زندگی و کار کنند و یکی از روش‌های مهاجرت به انگلستان محسوب می‌شود.

برای واجد شرایط بودن برای این طرح، باید بین 18 تا 30 سال سن داشته باشید، حداقل 2530 پوند پس انداز داشته باشید و از یکی از کشورهای واجد شرایط باشید.

با دریافت این ویزا می‌توانید تا ۲ سال در انگلستان کار و زندگی کنید.

آیا مهاجرت به انگلستان آسان است؟

مهاجرت به انگلستان راه پر پیچ و خمی است که برای اقدام آن نیاز است معیارها و شرایط مناسبی را داشته باشید و بر اساس آن‌ها برنامه را پیش ببرید. ما در مجموعه اپلاییکا در این مسیر کنار شما هستیم تا با بررسی مدارک و شرایط شما بهترین روش مهاجرتی به انگلستان را به شما پیشنهاد دهیم.

برای اینکه بدانید واجد شرایط مهاجرت به انگلستان هستید می‌توانید از این لینک ثبت‌نام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

چه روش هایی برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد؟

برای مهاجرت به انگلستان روش هایی همچون مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و… وجود دارند.

چگونه می توان اقامت انگلستان را دریافت کرد؟

برای دریافت اقامت دائم انگلیس باید چند سال به صورت قانونی در این کشور زندگی کرد.

بهترین روش مهاجرت به انگلستان کدام است؟

بهترین روش مهاجرت به انگلستان ، بستگی به شرایط شما دارد اما روش اخذ ویزای تحصیلی و همچنین مهاجرت کاری، پرمتقاضی تر هستند.

کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به انگلستان چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به انگلستان است. تحصیل در انگلستان نیز دومین روش کم هزینه است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *